Pagini

luni, 24 august 2009

De ce se mai blochează autostrada neamţului

Una dintre autostrăzile pe care mă duc spre redacţie a fost, azi dimineaţă ,,locată, preţ de câţiva kilometri şi preţ de câteva zeci de minute bune. Un camion care transporta bere şi'a pierdut încărcătura. Până am ajuns eu în dreptul acciedentului, berea cam dispăruse. Nu mă'ntrebaţi de ce. Credeţi ce vreţi. Nu vă uitaţi aşa la mine. Şi eu m'am uitat la fel...


Cu toate ambuteiajele de pe cele patru autostrăzi pe care circul în fiecare dimineaţă, nu'mi ia mai mult de 50 de minute pentru cei 38 de kilometri - exact cât distanţa de la Butimanu până în Calea Călăraşilor, doar de două ori mai scurt ca timp. Din când în când, vocea moderatorului emisiunii de dimineaţă devine mai puternică. Clar. Probleme în trafic.

Atenţie pe autostrada cutare, între ieşirea aceea şi intersecţia cealaltă, o maşină pe contrasens. Vă rugăm să nu depăşiţi.
Pericol pe altă autostradă - biciclist pe şosea.
Pe autostrada aia există risc de accidente din cauza unor porci mistreţi.

2 comentarii:

  1. Ha, pai si la noi se blocheaza traficul din cauza porcilor mistreti!

    RăspundețiȘtergere
  2. ăia despre care vorbeşti tu par mistreţi da's domestici, tată
    în plus, la noi nu au dispărut încă bizonii

    RăspundețiȘtergere