Pagini

vineri, 6 noiembrie 2009

Carl Spitzweg

Am fost în câteva librării să caut Nuferii lui Monet şi un cadou frumos pentru Mike. Cadoul l'am găsit, Nuferii îi pot primi prin comandă (btw: note to myself, to do list până în februarie - să trag o fugă până la Wuppertal, să văd expoziţia Monet).

În schimb am avut bafta porcească să descopăr un maaaare pictor german. A intrat în istorie în primul rând pentru umorul care transpare din toţi porii tablourilor sale. Dar, până să citesc asta pe net, am rămas profund impresionat de spectaculozitatea cu care proiectează jocul luminii pe pânză, până la cel mai mic detaliu; umbrele sunt, mi se pare, adevărate personaje. în picturile sale. Ca şi cum ar picta într'un ISO sub 100.

Sorul zilei: 1-0 pentru mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu