Pagini

miercuri, 2 decembrie 2009

Transparenţa poliţiei

Poliţia a lucrat într-o deplină transparenţă. Au avut mereu informaţiile actualizate, ni le'au comunicat, au răspuns amabil la telefoane - eu însumi am sunat de vreo 20-30 de ori pe zi şi mi s-au oferit cu promptitudine răspunsuri. Când nu au ştiut, au revenit în câteva minute. A fost o operaţiune derulată într-o manieră superprofesionistă.

OK. Trezirea.

Este vorba despre povestea media din spatele poveştii prinderii celor doi fugari periculoşi & înarmaţi (filmul are şi luare de ostateci!) evadaţi de la Aachen şi prinşi, pe rând, după vreo cinci-şase zile. Poliţia landului Renania de Nord - Westfalia.

PS: unul dintre evadaţi a mărturisit că, la momentul evadării, au luat un taxi şi i'au spus taximetristului "Ghinionul tău, tocmai am evadat dintr'o închisoare"; care taximetrist, calm, le'a răspuns: "ok, n'am nici o problemă".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu