Pagini

miercuri, 28 aprilie 2010

Roma. Ştirea la care am dat rău de tot din coadă

... şi care mi'a adus aminte de ce am prorpia mea părere despre scara evoluţiei.

Roma a zburat prin parbriz, aruncat, fiind, pe marginea autostrăzii A7, lângă Hildesheim, când maşina s'a dat de'a dura. Nu a stat nimeni să'l caute, nu a avut nimeni grija lui Roma. Echipajele de salvare au încercat să'i scoată dintre fiare pe bătrânul de 78 de ani şi pe soţia acestuia, de 75 de ani. Şi le'a ieşit treaba. După care toată lumea a plecat spre spital. La Roma nu s'a gândit nimeni. Probabil că nimeni nu ştia de Roma.

Dar Roma a dat târcoale, de sâmbătă încoace, locului în care maşina s'a dat peste cap. A tot intrat pe autostradă şi a dat de lucru serviciilor de securitate rutieră. A devenit vedetă a buletinelor rutiere de la posturile de radio din Germania - de câteva zeci de ori, şoferii de pe A7 au fost avertizaţi de pericol pe A7 din cauza unui schnauzer. Au încercat să pună mâna pe el şi poliţiştii, şi apărătorii animalelor. Degeaba. Nu s'a lăsat prins.

Povestea a ajuns, ieri, la amiază, la urechile bătrânului. Şi'a dat imediat seama că e vorba despre Roma. Deşi destul de grav rănit, a reuşit să convingă un asistent să evadeze până la locul accidentului şi...

Aici intervine finalul. Mă scuzaţi, mă duc să'mi mai cumpăr un sul de hârtie igienică.

3 comentarii: