Pagini

miercuri, 12 decembrie 2012

Scrisoarea lui Moş Crăciun către echipa din Aachen



Pentru a se salva, echipa Alemannia Aachen trebuie să se prezinte la toate meciurile din acest sezon. Doar că nu prea mai are bani pentru aşa ceva.



Celor ce nu se pricep la fotbal, un mic reper: Alemannia Aachen este unul din cele trei cluburi la care a jucat în Germania - şi a lăsat o impresie bună - actualul antrenor al Stelei, Laurenţiu Regekampf. Încă puţin fotbal şi'apoi trecem la chestia aia serioasă: Alemannia a cochetat câţiva ani cu fotbalul mare; a jucat sporadic în prima divizie şi a avut ani în care a ratat la mustaţă promovarea. A venit criza financiară;  într'un fotbal controlat de bani, clubul a trebuit să se recunoască depăşit de evenimente. În primăvară a retrogradat din liga a 2-a în liga a 3-a iar pe 23 noiembrie 2012 consiliul de administraţie a solicitat deschiderea procedurii de insolvenţă.

Şi'acum partea serioasă:





Dragă Alemannia!

mă cheamă Tim şi am 7
ani. Sunt unmare fan
Alemannia. Din păcate vouă
nu vă merge foarte bine.
De aceea am făcut un porcuşor
de salvare pentru voi
şi mi'am pus în el
toţi bănuţii de buzunar pentru a vă
ajuta. Vin cu voi
şi în liga a 4-a.

Multe salutări,
Tim al vostru.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu