Pagini

vineri, 27 decembrie 2013

A nu se da cep înainte de majoratul Lunei!


În general, oamenii care contează în viața mea ignoră existența unui sfânt catolic - Johann pe numele lui. Cu mici excepții.



Bine, pot înțelege. Nu e religia oficială, a majorității. Nici eu nu mă dau în vânt cu sfinţii şi biserica. Până la urmă, nu mă mai surprinde nici dacă, în loc de un "la mulți ani", mi se întâmplă, pe 27 decembrie, să primesc niște anti-servicii speciale de la cine nici nu mă aștept.

Cum ziceam, există câteva excepții. Daciana & Coajă, de exemplu. M'au aşteptat cu un bax de vinuri franțuzești - pe care nu le'am desfăcut, pentru că aveau vin de casă.




Am tot zis că las sticlele la ei, în ideea că oricum le'om bea împreună. Până mi le'a pus Daci în brațe, la plecare - că ei au apartamentul mic și copiii în faza premergătoare. Așa că, pe drum spre casă, am luat următoarea măreață decizie: cele trei sticle de vin mi'au fost dăruite nu doar de sfântu' Johann ci și în ziua în care unor prieteni tare-tare dragi li se năștea fetița (chiar de ziua de naștere a proaspetei mămici); prin urmare, nimeni nu se va atinge de cele trei sticle înainte de 27.12.2031, când Luna va fi împlinit 18 ani!

Am zîs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu