Pagini

duminică, 15 noiembrie 2009

Bomba cu mandolină

M'au tot ieri alergat ploile din Flohmakturi - da' de ciudă tot am găsit două-trei vechituri de un leu jum'ate, hai doi. Când m'am încuiat în casă a dat soarele. Mda, shit happens.

Am ratat dezbaterea - nici nu cred c'am ştiut de ea şi nu mi'aş fi schimbat programul. Am încercat să dau de urma ei aşa căm am ascultat în fugă extrasele de pe site-ul Realităţii şi comentariile de la Antena 3. Mai târziu mi'a dat Sprâncenatu' două linkuri - pe blogul unui băsescian moderat, uşor dezamăgit, respectiv al unui anti-băsescian convins. Al doilea jubila; primul părea că îşi caută singur scuze pentru a nu'i fi ruşine cu votul de acum câţiva ani.

Am înţeles că Antonescu ar fi evoluat la limita golăniei. Poate, că n'am văzut tot filmul. Nu ştiu.

Dar m'am întrebat, cu glas tare, într'un mail către Sprâncenat, a propos de golănisme, unde l'or fi ascuns pe Orban, în zilele din urmă. Well, după nici zece minute aveam să'l şi găsesc.

Gata. Mă culc, să mă trezesc devreme; urmează ultimul Orăviţano Grande de la Mamabucks din acest an la Köln.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu