Pagini

sâmbătă, 6 martie 2010

Tristul Gabriel Oprea

La începutul săptămânii viitoare se ridică la ceruri, după 40 de zile, cererea de interviu pe care i'am adresat'o actualului şef al preşedintelui, probabil individul care deţine copia necosmetizată a dosarului de cadre al lui Traian Băsescu.
O cerere de interviu deloc deontologică. De fapt, interviu e mult spus. I'am trimis ministrului Apărării trei întrebări pe care o publicaţie cu tiraj mic dar extrem de select, Cicero, le'a adresat miniştrilor Apărării din mai multe state NATO, într'o perioadă în care Bucureştii nu aveau nici un fel de interfaţă guvernamentală.

Nu l'am întrebat despre relaţia cu Adrian Năstase, nu l'am întrebat despre dezertarea din PSD, nu l'am întrebat de ce e nevoie de un partid pro-prezidenţial (de stepă). Nu l'am întrebat nimic despre găinăriile lor mărunte pe care şi le păzesc de parc'ar fi elixirul vieţii veşnice, nimic despre meschinăriile dâmboviţene. L'am întrebat, cum au fost întrebaţi şi au răspuns Karl-Theodor (Maria Nikolaus Johann Jacob Philipp Franz Joseph Sylvester Freiherr von und) zu Guttenberg şi alţi miniştri, despre Afghanistan. I'am trimis (aşa cum, de fapt, nu trebuie făcut) întrebările pe mail: de ce mai stau aliaţii, cât mai crede că trebuie menţinută ISAF, când se vor retrage militarii români.

Mă iertaţi, domnule general de patru stele Gabriel Oprea, făcut pe cearşafuri, chiloţi şi alte comisioane, sunteţi un încuiat. Mai grav e că sunteţi un încuiat sinistru. Tristă figură. Amărâtă ţară.

PS: la drept vorbind, se poate şi mai rău - dacă PD-L îl îndepărtează pe Geoană din fruntea Senatului, Iulian Urban are, teoretic, cel puţin, şanse să devină al doilea om în stat!

4 comentarii:

  1. Pe mail? Pai, un general nu citeste mailul. El il executa.

    RăspundețiȘtergere
  2. nenene, că aşa mi'a cerut purtătorul de cuvânt!

    RăspundețiȘtergere
  3. Echipa de taximetristi independenti un nr de aprox 50 de soferi, toti cu studii superioare, multi pensionari si fosti ofiteri MApN, dorim sa transmitem din partea a foarte multi pasageri ai nostri multe salutari si deasemenea felicitari domnului Ministru al apararii, domnul general Gabriel Oprea ! Dl general Gabriel Oprea este un mare patriot, ce se bate pt tinerii Romaniei, datorita dinsului formindu-se in institutiile militare de invatamint superior printre cei mai buni ofiteri si ofiteri-ingineri de elita din Europa ! Cinste familiilor acestor copii care i-au educat cu spiritul de sacrificiu pt a Servi Patria ! Cinste acestor copii minunati ce au ales viata cazona, performanta si disciplina din dragoste de tara si neam ! Frumos ii formeaza pe acesti tineri d-l general Gabriel Oprea ! Un mare fiu al neamului romanesc ! In viitoarea campanie electorala bazati-va pe noi ! Pt dvs si pt dl general ne vom bate precum leii ! Noi nu sintem microbisti, dar tinem la dl general Gabriel Oprea precum microbistii la echipa favorita, aceasta pt ca am observat inaltul management al domnului general Gabriel Oprea si al dvs si consideram ca in viitor copii nostri care sint studenti la buget la fara taxa vor trai mai bine sub matricea manageriala implementata de catre dl general Gabriel Oprea ! Copii nostri invata de la sar capacele in timpul anului universitar pt a fi integralisti iar in vacanta de vara muncesc cu noi pe terenul ce-l avem pt obtinerea legumelor si vinzarea lor. Sa traiti !

    RăspundețiȘtergere