Pagini

duminică, 25 iulie 2010

Tunerul Ferentz & The Man Machine

Deci: pun şi eu, ca omu', nişte poze pe blogul ăla al meu de poze, fără mare trafic; poze cu oameni machiaţi, c'aşa mi'a venit la mână şi la ochi. Şi mă trezesc cu un comentariu (singurul!) de la Adrian Moisa autointitulat Ferentz care e aerografist, tată, c'am stat şi m'am întrebat ce o fi'nsemnând asta - unu' care pictează aeru' sau unu' care pictează cu aer?

Deci: măi, Ferentz ăla, că bacsi nu'mi prea dă mâna să'ţi zic, măi, omule, dacă oamenii din pozele mele's pictaţi pe faţă, de ce aş fi interesat să pun link sau guest post pe site'ul unui care face pictează pe maşini (şi ce le'o mai face el când le face tununig) la Iaşi? Numai pentru că oamenii din pozele mele ascultă Kraftwerk?

Din cauza unora ca tine ajunge lumea să vă'njure după anumite criterii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu