Pagini

marți, 2 noiembrie 2010

50 de lucruri pe care...

Să urci cele 500 şi ceva de trepte ale Domului.
Să te plimbi cu vaporul pe Rin, de la Köln la Linz am Rhein.
Să fotografiezi lacătele de pe Hohenzollernbrücke.
Să mănânci Currywurst.
Să te duci la un meci pe Westphalenstadion.
Să te costumezi de carnaval.
Să rămâi blocat în trafic pe autostradă.
Să'l fi văzut cel puţin o dată în viaţă live pe muzicianul rock Herbert Gröhnemeyer.
Să urci la ruinele din Königswinter şi să vezi Rinul spre sud.
Să te dai cu monoraiul în Wuppertal.
Să dormi pe iarbă, într'o după amiază de vară, pe malul Rinului.
Să mănânci turtă dulce de Aachen într'un târg de Crăciun.
Să ceri o bere de Düsseldorf într'o cârciumă din Köln şi invers.
Să ştii pe dinafară cel puţin unul dintre imnurile carnavalului cântate, în dialect, de trupa Höhner.
Să...

Postul public de radio WDR2 vrea să afle 50 de lucruri pe care trebuie să le facă, cel puţin o dată în viaţă, cineva care s'a născut sau îşi trăieşte viaţa în landul Renania de Nord - Westfalia.

Dincele ce mi'au trecut mai devreme prin minte, am câteva bifate, deja.
Ar trebui să'ncerc o listă similară pentru bănăţeni.
Şi una pentru Bucureşti, că, iaca, am ceva ani şi pe acolo!

Un comentariu:

  1. Am stat si am citit o particica mica din blog...foarte frumos scris.
    Intrebarea mea nestiutoare este daca aveti cumva vreo imagine cu ruinele din Königswinter ,eu nu am gasit ceva semnificativ pe google si as vrea sa ma conving daca intr-adevar am fost acolo sau nu.
    Este in apropiere de Bernkastel-Kues?
    Imi cer scuze daca gresesc...

    RăspundețiȘtergere