Pagini

joi, 4 noiembrie 2010

Bomba de la ora 11

Şuiera îngrozitor;
Da' şuiera ceva de nedescris, ca şi cum ar sta să explodeze un cazan încins care a refulat găsindu'şi o gaură mică. Mică-mică.
Şuiera altfel decât vântul care şuieră oricum afară.
Avea şi un ticăit ciudat.
Am sărit din pat, am căutat ca disperatul, am ieşit pe terasă, m'am uitat la calorifere, am verificat în spatele frigiderului şi bolul de sticlă al filtrului de cafea, am deschis sertarul sub chiuvetă, am fugit la baie, am tras cu urechea la motorul laptopului - şi da! De acolo venea!
O reclamă deschisă undeva în partea nevăzută a unei pagini de net mai mari decât ecranul monitorului meu.



Publicitatea print era mai sănătoasă!

PS: cum ar fi să'ţi sune aşa telefonul într'un autobuz din Haifa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu