Pagini

vineri, 31 decembrie 2010

So raise your glass!

Câinii or să se repeadă la fel pe uşă odată cu prima cafea a dimineţii, curcile vor fi la fel de zgomotoase, bibilicile or să'şi repete nestingherite eternul "păcat" (sau e c în loc de p, totuşi?), ceaţa se va ridica, vacilor le va fi sete, ştirile vor fi anticipabile, preşedinte, mama ei de treabă, va fi acelaşi pe care'l vom fi lăsat cu o seară mai devreme şi, pentru c'am ajuns în acest punct, le mulţumesc tuturor celor care mi'au dorit "la mulţi ani 2010" dar - ştiam încă de pe atunci - un 2010 îmi e de ajuns (şi, conchid azi, chiar prea mult), le mulţumesc şi celor ce'mi urează la mulţi ani 2011 şi îi anunţ că şi cu un 2011 mă consider împlinit, mai ales că nu cred în azteci (pariu că li se terminaseră consumabilele şi de aceea au oprit calendarul la 2012?).

Pe a treia planetă de la soare e musai să'ncepi anul pe masă cu animal mort care dă'nainte, cu uşa casei deschisă de un bărbat înalt şi brunet, cu bani în buzunar (şi nu bani ci monede), să te găsească anu' cu ceva lenjerie violet sau roşu sau naiba mai ştie...

Ce haios tre'să fie să fii extraterestru şi să admiri this creepy little third rock from the sun în cursul a ceea ce locuitorii ei numesc 31 decembrie. Mici-mititele explozii de lumini multicolore rotindu'se în jurul axei planetei, cu patru grade pe oră, dinspre est spre vest, preţ de o rotaţie completă. Şi, iaca, acolo, lângă Marea Neagră, fix peste buricul pământului, o pată vişinie.
Am citat din mine

La fel ca pe vremea mea, o să fac chestia cu trecutul orei 12, cu pupatul, probabil cu ceva artificii prin ogradă, spre disperarea câinilor (ce, ei nu mă trezesc dimineaţă) după care, altfel decât pe vremea, o să mă adoarmă primul film numai bun de adormit şi'o să dorm până când, odată cu prima cafea a dimineţii, se vor repezi pe uşă câinii, curcile vor face gălăgie ca şi ieri, bibilicile or să...

Mai am puţin şi'o să ajung ca primaru':


Până atunci, însă, vouă, tuturor, să'mi trăiţi, să'mi înfloriţi şi pe această cale, alături de strămoşescul FIE CA!
Şi vorba lu' Pink:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu