Pagini

luni, 24 ianuarie 2011

Sfântă socializare

Nu scriu ni'ca despre huiduiei & Băsescu & imnu' naţional & alte absurdistanisme din context. E prea cald şi prea multă lume a făcut'o. Dacă n'am scris ieri, o să scriu mâine. Da' azi nu (bine, comentariile nu se pun, p'alea le'am plasat în subsolurile prin care am prins obiceiul să'mi trag sufletu').

Deci Papa a sfinţit reţelele de socializare. Nu'i rău. Am văzut chiar ieri seară, pe youtube, cum îşi înjurau nişte sârbi, croaţi şi bosniaci propriul trecut recent (nu încrucişat!), sub muzici de of şi dor şi'o şliboviţă. Nu'i rău. Chiar deloc.
Da' acuma, eu, ca romano-catolic botezat (deşi, na, ştiu măcar doi cititori, ăia doi ai mei, care'ar spune ceva de genu' "şi la ce ţi'o folosit?"; aşa'i, mama?) - eu, zic, nu ştiu la care dintre reţelele de socializare a făcut Pontifu' referire. Că's multe şi pe unele nu le'a prea dus nimeni la biserică.
Adică ştiu, pen'că presupun şi'mi cam sugerează şi presa; da' parcă mai poţi crede ce zice presa?

Şi ca să vedeţi că lucrurile nu's chiar întotdeauna aşa cum par, azi l'am auzit pe un bătrând istoric german care de ani buni stă pe la Roma şi scurmă după amintiri despre Caligula (pe care de un 24 ianuarie l'au mazilit). Şi ce credeţi c'a aflat omu'? Că, de fapt, Caligula nu era aşa cum se spune ci l'au denigrat senatorii, pen'că el a fost primul care a avut curajul să le spună adevăru' verde'n faţă!

O, Doamne care ne'ai dat voie pe reţelele de socializare (şi nu ne duce pe noi în ispita unor hi5-uri & fraţii c'avem o onoare de salvat), cum se mai repetă istoria, pe 24 ianuarie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu