Pagini

sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Cum mai dai de Cristian Ştefănescu sau de Fugit de acasă?

De mult timp n'am mai tras cu ochiu' la cuvintele cheie care, de pe Google, trimit pe Fugit de acasă. Spectacolul nu se ridică la înălţimea deliciilor oferite de vechiul Blogureşti - dar unele combinaţii chiar sunt hilare. Să'ncepem cu sfârşitul - cu sfarsitul lumii; apelaţi cu încredere la Fugit de acasă (oferim bilete cu reducere dacă la un dus cumpăraţi şi călătoria retur). 

Celor ce au căutat blog fugit de acasa şi au nimerit aici le dau o veste proastă (sau kinky): nu, n'a fugit, îl ţin cu lesa! La fel de kinky este şi căutarea jocuri de fugit de acasa, cu varianta ceva mai timidă jocuri de cabana (a propos, da: bun loc de fugit).

Nu ştiu cum arata prastia lui david dar în talentul meu de desenator are încredere Google (e, poate singurul...).

Avem şi veşti proaste: pisica a fugit de acasa! Ştiu pe cineva pe care am încercat să'l conving că se va întoarce (chiar s'a'ntors!); dar în cazul ăsta mă paşte paranoia - conversaţia respectivă s'a purtat pe mail! Mai ales că un altul a dat peste mine googălind in urma discutiei telefonice.

Acuma: ce, Doamne, iartă'mă, a vrut să afle domnul sau doamna care a căutat pe Google (şi a nimerit la mine) jocuri cu alimentara? Lapte gros?

M'a mai nimerit cel care a vurt să afle cine are interes in revolutia tunisiana. Da. Am. Dar sunt sigur că l'am dezamăgit: nu eu l'am răsturnat pe Ben Ali. Ultimul lucru pe care l'am răstrunat a fost o sticlă de Kölsch, pe masa din sufrageria Paulei, la ziua fiică'sii Kaya; noroc că era goală. Szicla, mă!

Concluzia tot de'acolo, din cuvintele cheie care trimit de pe Google pe acest blog, vine: fix nu n-ai ce-i face. Mda, aici m'a nimerit de'adevăratelea. Ce dreac' să'mi mai faci, la vârsta mea?

PS: mama, să ştii că nu ştiu cum a nimerit la mine cel care a dat căutare jocuri fugi de la ore de la ore

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu