Pagini

marți, 20 septembrie 2011

Meet User Uploaded


M-am abținut mult să nu postez chestia asta. De rușinea unora care mai intră pe aici și n-aș vrea să mă citească vorbind așa. Poate că mai cred că, iaca, barza...


Am mai povestit ce cred mulți dintre cei ce scriu la ziar despre colegii lor fotografi; tot ce se poate că-s și destui reporteri în televiziune care la fel cred despre cameramani.  De cele mai multe ori mă enervez. Mai ales când văd Sursa: Youtube. Ca și cum Youtube s-a dat, el, jos din monitor și s-a dus frumușel pe stradă să filmeze cum a plonjat mașina în șanț. Sau Foto: Google.

Ei, bine, amicii de la Hotnews, care, la fel, au obiceiul să pună pe site ce le pică la mână din interiorul unui arc de cerc descris de mișcarea brațului, nimeresc azi absolutul, care, după ce că e furăciune (chit că, na, autorul a fost prudent și a pus watermark-ul pe fotografie), mai are și plus-valoarea de prostie. Ce dracu' o mai fi și aia Foto: User Uploaded?

Nu, poza nu e a mea. Dar nu asta contează.

Îi urez pe această cale tipului care a scris textul să primească, atunci când își schimbă actul de identitate, unul în care se precizează că este „fiul lui Spermatozoid și a Ovul”.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu