Pagini

sâmbătă, 16 iunie 2012

Susţin eliberarea Mioriţei. Pentru că se poate!



Legenda spune că omu' nostru s'a resemnat şi s'a lăsat ucis de ăilalţi doi baci. Şi ne'o bagă'n cap de mici, generaţie după generaţie, promoţie după promoţie, credo-ul naţiunii, esenţa spiritului românesc, patria din cuget şi simţiri.


Dacă aş fi ministrul culturii sau al educaţiei aş interzice balada Mioriţei. Dar nu's. Aşa că mă alătur celor ce fluieră'n biserica spiritului naţional şi vor s'arate că nu trebuie să mori lângă speranţă. Şi pentru că eu am o jenă care mă ţine temporar legat locurilor dar alţii pot să bălăurească, vă anunţ că, pur şi simplu, susţin după cum pot FREE MIORIŢA şi, mai exact, pe băieţii ăştia care vor să ajungă până'n Mongolia cu mioritica Dacie.

Am zîs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu