Pagini

marți, 21 iulie 2015

Asterix în țara de unde vin


Cu căciula-n mână la ușa statului român.


- Bună ziua, am venit să...
- Mergeți dumneavoastră peste drum să plătiți.
- Bună ziua, am venit să plătesc...
- Mergți dumneavoastră în celălalt capăt, să depuneți o cerere de plată.
- Bună ziua, am venit să depun o cerere de plată.
- Mergeți dumneavoastră afară să completați formularul standard.
- Bună ziua, dumneavoastră aveți formularele standard?
- Doi lei.
- Sigur, poftiți.
- Nu, nu aici, noi nu lucrăm cu bani. La caserie. În subsol.
- Bună ziua, am venit să...
- Bani ficși, vă rog...
- N'am.
- Mergeți dumneavoastră la buticul de vis-a-vis, au acolo să vă schimbe.
- Bună ziua, vă rog să'mi schimbați zece lei.
- Nu se poate!
- Haideți, doamnă, vă rog...
- Nț!
- Bine. Dați'mi, vă rog, o cutie de chibrite.
- De zece bani sau de 25?
- De zece.
- Mai mărunt nu aveți?
- Nu am!
- M'am întors, doamnă, am bani ficși.
- Vedeți că se poate?
- Bună ziua, am revenit, am achitat formularul standard.
- Semnați aici.
- Bună ziua, am...
- Ați completat? 
- Evident.
- Taxa de zece lei costă cinci lei. Următorul!
- Bună ziua, am revenit să...
- Îmi pare rău dar nu vă pot fi de folos, a fost o pană de curent și a căzut sistemul centraliza. Nu merge în toată țara. Reveniți mâine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu