Pagini

vineri, 14 august 2015

Standing ovation!



„În fiecare zi sunt pe punctul să… Sau nu. Nu în fiecare zi. Exagerez. Din când în când, da, mi se întâmplă să mă descurajez și să-mi vină să plec”. Ce-l ține în loc? „Eh! Ce să mă țină? Firea! Haha… Propria fire. Nu-mi vine să renunț la ceva pentru care am muncit atât de mult, care a avut rezultate și care, din când în când, are momente de cădere. În cele din urmă, rezultatul contează, nu? Și rezultatul, de obicei, este foarte, foarte bun. Copiii aceștia sunt apă vie și nu pot să spun decât că a fost o mare fericire să am privilegiul să îi întâlnesc”.

 Cristian Mandeal,                                    
dirijorul Orchestrei Naționale de Tineret                  


Întreaga poveste este aici, pe site-ul Festivalului George Enescu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu