Pagini

luni, 19 octombrie 2009

Chiuvete şi diverse pişoare

Dacă tot mi'am luat chiuvetă, să facem o întoarcere în timp până joi, când Băsescu îl desemna pe tipul acela premier chiar de Ziua Mondială a Spălatului pe Mâini. Ceea ce, până la urmă, îmi pare cât se poate de fair, nu?

Uite că pe cercetători nu i'am mai băgat în seamă de câteva săptămâni. Well, joi am aflat despre un studiu pe care l'au făcut printre britanici, la toalete publice. Doamnele se spală pe mâini mai des decât domnii după ce ies din intimitate iar bărbaţii se spală pe mâini mai degrabă când nu sunt singuri în încăperea cu chiuvete a unei toalete publice. Pe de altă parte, doamnele reacţionează mai degrabă la îndemnuri constructive în vreme ce bărbaţii preferă glumele de pişoar pe post de mesaj educativ.

Cum ar veni, doamnele ar fi mai sensibile în faţa unui "Săpunul nu a mâncat încă pe nimeni" în vreme ce bărbaţilor trebuie să le spui ceva de genul "Îl speli acum sau îl mănânci mai târziu?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu