Pagini

joi, 25 martie 2010

Din nou despre RCS&RDS

Urban, spamerul naţiunii, nu e singur pe lume.

"O altă televiziune retransmisă de RCS&RDS fără a fi înscrisă în avizul de difuzare este Deutsche Welle. "Nu am reuşit să dăm de cei de la Deutsche Welle", a afirmat Mihai Lucian."
Sursa e o ştire Mediafax.

Păi, domnu' avocat, să vă povestesc eu cum stă treaba.
Firma asta, pe care o reprezentaţi, v'a dat şansa unică de a încasa o mulţime de înjurături de cele mai variate forme şi destinaţii pe motiv de cum, Doamne, iartă'mă, puteţi, matale şi RCS&RDS să fiţi atât de ipocriţi?

În martie 2007, undeva înainte de Paştele naţional şi unitar şi indivizibil, am cerut, într'o zi de vineri, lămuriri cu privire la un serviciu de internet din partea RCS&RDS. Mi'a răspuns o fătucă şi mi'a spus că transmite mesajul meu unui coleg care mă va contacta pe cale telefonică. Well, adevărul e că am schimbat de atunci câteva telefoane. Pe primul, însă, după ce, vreun an şi ceva l'am ţinut tot timpul aproape, doar-doar mă sună cineva de la RCS&RDS.

Şi'ar mai fi ceva: luaţi înregistrările telefoanelor primite de la clienţi şi număraţi cererile de a vorbi cu un şef; dacă vă e lene, vă spun eu: toate au acelaşi răspuns: "nu se poate!".

RCS&RDS este mai ermetică decât o mânăstire trapistă sau decât comisia lui Barroso.

Sau, vorba lui Ştefan:
(...) se dau corporatisti da sunt niste tzaranoi spalati pe creier.

5 comentarii:

  1. Din pacate ii cunosc destul de bine. Am colaborat cu ei, mi-au acaparat firma, mi-au distrus viata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai vorbit cu Consiliul Concurenţei, Sony?
    Hm... ce'o fi'n capul meu de'ntreb aşa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, n-am mai vorbit cu nimeni, si vorba ta, nu mai avea rost. Crescusem o firma care era downstream reseller de RDS, catre vreo 2000 de clienti mici, pe care-i conglomeram. S-a intamplat cu vreo patru ani in urma. Am pierdut vreo cinci ani de munca si de viata (era cu egal intre cele doua), si din pacate, inca nu imi revin moral si sufleteste.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă roade un gând - musai un proces al post-comunismului!

    RăspundețiȘtergere