Pagini

duminică, 30 mai 2010

Tristeţi de dup'amiezi ploioase

Există întotdeauna în viaţa noastră ăla mai valorosu' care îşi aduce aminte de toate, inclusiv de faptul că, de fapt, bicicleta mea furată luna trecută este cea de'a doua bicicletă pe care mi'au furat'o, aici, în Germania. Personal, uitasem deja de cea pe care n'am mai găsit'o într'o seară a lui septembrie 2002, la o întoarcere de la Amsterdam.
Bine, aşa mai ar mai fi o a treia bicicletă, dar pe aia am dus'o la mecanicul din colţul străzii, la Bonn, să'i schimbe lanţul şi am lăsat'o acolo, în 2005, când m'a fraierit Traian Băsescu să mă'ntorc în România că acolo urmau să se întâmple lucrurile interesante.
Ar fi o chestie să mă duc la atelierul de reparat biciclete din Reuterstrasse colţ cu Bonner Talweg şi să'l întreb pe domnul de acolo dacă mi'a reparat lanţul...

2 comentarii:

  1. pai cine este "ala mai valorosu' in viata ta"???

    RăspundețiȘtergere
  2. referirea mea la "ăla mai valorosu'" era raportat la "vieţile noastre" (într'o lume în care, convenţional, când vorbim la modul general, folosim masculinul).

    "ăla" care ştie să'ţi ţie pământul sub picioare; care ştie să'ţi pună balustrada, când e nevoie de balustradă; care nu uită niciodată unde ţi'ai lăsat mâneca, să poată s'apuce & să te tragă de ea, când e cazul să fii tras de mânecă ;)

    RăspundețiȘtergere