Pagini

duminică, 20 iunie 2010

Analog - Digital 1 - 0

Văd meciurile în direct (în timp real), cu antenă terestră.
Vecinii mei au antenă de satelit. Văd meciurile cu vreo trei secunde mai târziu.
O să vină faza eliminatorie, cu lovituri de la 11 metri. O să le stric jucăria. Dar eu i'am pus să'şi ia HD?

A propos, Maradona a promis că dacă Argentina va câştiga Mondialul, va alerga, dezbrăcat, printre obeliscuri. N'am auzit ştirea întreagă, nu ştiu care's obeliscurile alea, da' mă sperie ideea, împleticindu'se cu ceea ce a spus Oana Roman despre Emil Boc. Phuaaaaaaaaaai!

Am zis că mă'mbăt dacă Noua Zeelandă bate Italia. Au făcut egal. Da' de'mbătat nu m'am îmbătat din cauză de Outox. Băutura care scoate alcoolul din sânge. Luxemburghezii care au fabricat'o nu dezvăluie compoziţia. Poate că soluţia miraculoasă constă în extregerea sângelui, cu alcool, cu tot, desigur, din vene.

Şi'am mai auzit nişte ştiri de care, pe bune, nu aveam nevoie: cică femeile "expuse" muzicii romantice se înmoaie mai repede. Pe bune? Aha, deci, mi'am zis - cum ar veni, "muzică pentru femei gravide". Roxette, Bon Jovi, Vengaboys, d'astea... Şi m'am dus să caut ştirea de la mama ei (care era franţuzoaică). Well, nu's chiar toate femeile. Sunt doar nişte fătuci de vreo 18-20 de ani. Şi alea franţuzoaice. Or fi fost şi subiectul cercetării care a ajuns la concluzia că paginile de web ce încurajează anorexia sunt prea accesibile? Nu ştiu ce & cum cu paginile astea de web, da' eu când vreau să slăbesc, mă îngraş.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu