Pagini

joi, 28 octombrie 2010

GEZ. Taxa radio-tv şi dispozitivele din dotare

Mi'a bătut, mai luna trecută, la uşă un domn.

Bună ziua, figuraţi ca locuind aici şi nu aţi plătit GEZ (taxa radio-tv). Păi n'am. A, ba da, am unul, la maşină, da'i înmatriculată în România. Nu contează, oricum, aveţi sau nu aparate, tot trebuie să plătiţi. E 5,75 pe lună. Bleah...

Comentariu din regie:
Trebuia să'i spui n'am şi să'i trânteşti uşa'n nas.
N'au cum să te verifice; n'au voie să intre la tine în casă.

OK, am uitat; între timp aud ştirea: plata taxei radio-tv în cazul locuinţelor care au doar calculator nu este anti-constituţională; chiar dacă acel calculator nu este legat la net.

Dacă nu s'o trezi vreun neamţ isteţ s'o facă, poate am să cer eu statului german să'mi plătească bani de creştere a copilului; aşa cum un calculator nelegat la net este un dispozitiv care, tehnic vorbind, se pretează la a fuincţiona ca receptor radio-tv, aşa dispun şi eu un dispozitiv care, tehnic vorbind, (încă mai) poate să se preteze la făcut copii.

2 comentarii: