Pagini

marți, 19 octombrie 2010

Tot ce trebuie să ştim din stenogramele SOV

(...) eu aveam o relatie de non combat cu Basescu. Razboiul real a inceput cu Basescu din momentul in care a aparut pe Realitatea Tv doua fete cinci palate (...) chestie care l-a deranjat pe parintele Ioanei Basescu in mod vizibil, spunand: Pai, f... mortii ma-ti, una vorbim, basca ne intelegem, mi-o tragi pe la spate, bai, Manea slutul si uratul? (...) Ba, aveam o relatie buna cu el si ma trezesc ca-mi trage o m... si-mi si transmite ti-am tras-o prin gura. Pai bai, p..., una ne-am inteles, alta faci?"

De undeva, din stenograme.

De unde stau eu, aşa se văd lucrurile: orice alt pasaj din stenograme este nul şi fără relevanţă. La fel cum sunt şi restul cotcodăcelilor despre deontologie, atribuţiunile organelor de investigaţie cu şi fără batistă, caracterul legitim sau nu al ascultărilor şi al publicării, piscine pentru candidaţi & alte păreri mai mult sau mai puţin avizate rotindu'se prin toţi porii şi porele televiziunilor. Adică 22 de milioane la cheremul relaţiei dintre doi paranoici? Omul nou nu era pentru cine se pregătea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu