Pagini

vineri, 27 iunie 2014

Anarhie pe strada Icoanei 17A


"N'ai să'i poți educa pe toți", îmi spunea The Ex, când mă isterizam în trafic. Da, pe toți nu pot să'i educ. Dar dacă încep cu o mână de omuleți?

Mă înham să învăț germana cot la cot cu puștii pe care urmează să învețe de la mine bazele unei limbi care dacă nu contează sigur va conta. O să ma educ cot la cot cu monstruleții claselor mici ai Zeppelin Schule. Crestem împreună.

Și mai știu că pot să încerc să fac din ei ceea ce nu am avut parte eu la vremea mea - un public inteligent consumator de informație. Un microunivers critic, capabil să sancționeze deraierile, dornic de eleganță și distincție, revoltat fața de mahalaua media în care trăiește România.
Anul acesta vor fi șapte sau zece. La anul alți șapte. Și alții în anii ce vin.

Pe patronii media nu am cum să'i educ. Dar pot fi unul dintre cei mulți care pun osul la o altă Românie. Și'am să o fac.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu