Pagini

vineri, 5 iunie 2015

Exploziv: Mircea Badea ar putea cere demisia unei ştiri?


Acum câteva zile am promis că fac asta:


Dacă luna asta nu vine nimeni să mă roage în genunchi să mă miluiesc şi să preiau şefia unei multinaţionale, am să fac un site informativ dedicat tuturor ştirilor care nu există dar pot fi puse în circulaţie pentru că vor fi devorate ca şi cum ar fi reale.
Click aici, like şi, desigur, share!
Posted by Cristian Iohan Ştefănescu on 31 Mai 2015




Dacă tot am promis să fac treaba asta, iaca, zic să-mi fac încălzirea cu prima ştire care de fapt nu există dar care are toate şansele să devină virală dacă le vindem pontul celor de la Ştiri pe scurse sau de la Napocanews:

Exploziv!
Mircea Badea cere demisia lui Victor Ponta!
Trădare?


În realitate, informaţia sună puţin altfel.

13.20: Mircea Badea: Acest sistem este pus in functie de Basescu, Toti oamenii-cheie - Kovesi, Coldea - au fost pusi in functie de Basescu. Eu in locul domnului Ponta as demisiona, pentru ca lumea intelege ce este clar.
Sursa                      


Pe bune, cui îi mai trebuie context când ştirea poate fi extrasă, rezumată şi pusă în circulaţie doar ca titlu?


PS: nu mă bucură păţania lui Ponta şi asta doar pentru că România s-ar fi putut lipsi de experienţa altui premier sufocat în tentaculele corupţiei; la fel cum nu mă va bucura nici mizeria prin care va trece instituţia şefului statului când va veni rândul fostului preşedinte să dea socoteală în cele, zice el, 70-80 de dosare; fiecare trebuie să plătească pe măsura celor comise, evident; dar România chiar nu-şi permite costurile de imagine pe care le suferă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu