Pagini

luni, 15 iunie 2015

Viorel Ilișoi se lasă de presă



Așa, că tot e luni: o gâlceavă mică și superficială.
Dar mă roade un J'accuse... Pe noi toți. Inclusiv pe mine




Haide, luați-vă înapoi „presa”.
Aia făcută cu copy-paste, cu prompterul și cu trimisul patronului pe pământ în cască.
De reporteri care să povestească lumea așa cum e ea - nu cum ne-o vând veșnicii candidați - nu e nevoie; jurnaliștii care fac investigații și află dedesubturile lucrurilor pierd vremea scriind cereri (aproape cerșeli) de finanțare de cele mai multe ori respinse; numărătorii de cornere pricepuți la toate sunt, în schimb, cu nemiluita iar pentru gaura cheii nici de acord între subiect și predicat nu-i nevoie.
Dacă nu ar fi devalizat-o andronicii, nistoreștii, cristoii și toată lumea lor de acoperiți, presa ar mai fi avut acum măcar obloane. Pe care să le tragă.
Noapte bună.



Mă retrag din presă. De o lună și jumătate sunt șomer. N-am primit decât oferte inacceptabile, adică sub limita...
Posted by Viorel Ilișoi on 15 Iunie 2015



PS: și noi, cei care am lucrat în subordinea sus-numiților, avem partea noastră de vină; ne-a fost bine, atunci, ne-a fost călduț, când câte un redactor șef sau director ne băga ancheta în sertar și ne primeam leafa pentru ce am muncit, nu pentru ce am publicat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu