Pagini

miercuri, 19 ianuarie 2011

Cu eticheta românească prin UE

Am un geam spart la maşină; ok, pot trăi cu asta, am casco & am rezolvat'o temporar relativ safe, până se înţeleg asiguratorul meu cu partenerul din Germania. Ceea ce, între timp s'a'ntâmplat.
Doar că, huh, service-ul numărul 1 în lume în materie de geamuri de maşină nu lucrează pe maşini & asigurări româneşti, chiar dacă este vorba despre casco, chiar dacă partenerul german al asiguratorului român (filială de brand german, de altfel) a dat ok-ul pentru intervenţie - decât cu banul jos. Treaba ta, te descurci cu asiguratorul să'ţi recuperezi, apoi, banii. Ceea ce, desigur, nu e cazul: am plătit o dată ca să nu mai am ulterior complicaţii.
N'am să'i scot ochiul service-ului. De vină este modul românesc de a face afaceri şi de a'ţi trata partenerii. De unde şi refuzul multor antreprenori vest-europeni de a lucra cu România.
PS: treaba se va rezolva, la un alt service, dar senzaţia e ca iepuraşul din reclama la nişte baterii - and goes, and goes, and goes...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu