Pagini

marți, 1 februarie 2011

Eva Maria va fi bine. Va fi bine, Eva Maria!

Se umpluse prea tare ziua de marţi cu veşti naşpa (de parcă marţi ar fi din ce în ce mai des, de altfel) ca să nu mă bucur tare când an auzit că tatăl micuţei Eva Maria a anunţat că suma ESTIMATIVĂ pentru tratament a fost strânsă.
Nu'l cunosc pe mai nici unul dintre cei care au pus, din puţinul lor câte puţin, la binele fetiţei de patru ani şi liniştea părinţilor ei - da' sigur sunt oameni minunaţi, rezonând cu alţi oameni (dac'ar fi zâne, cum şi'au spus, la început n'ar mai fi la fel de spectaculos) care s'au cam obişnuit să genereze minuni. Nu mai ţin minte dacă sâmbătă seara sau duminică s'a alăturat, cel puţin ca multiplicator al apelului, pe twitter, şi Nadia Comăneci, avertizând şi câteva nume pe care le ştim din revistele americane. Nu ştiu dacă gestul ei, un alt 10 pe care şi l'a meritat din plin, a adus cazul micuţei şi în media mainstream din România, dar nici nu mai contează.
Eu atâta am avut de spus (de fapt despre altceva am vrut să scriu azi dar şi mâine'i o zi; poate nu mai pică şi mâine tot marţi!).
PS: am aflat între timp suma strânsă - 86.500 de euro; într'o săptămână!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu