Pagini

sâmbătă, 30 iunie 2012

Plagiat? Copiat? Sau prostie?

PSD are o veche tradiție într-ale deficitelor neuronale și am mai scris despre asta, cândva, aici pe blog. Doar că tocmai ce am primit o nouă mostră care arată cam așa:






Minunat. Deși cam știam ce urmează, am avut răbdarea să le deschid pe rând.

Așadar, cel de la ora zece și un minut:


Bravo, domnu' europarlamentar. Următorul, vă rog, 12 minute mai târziu:

I-auzi ce zice Manda! Bun așa. Da' Corina... Corina ce-o fi zicând, șapte sau opt minute mai apoi? Păi zice asta:


Draga de ea, cum ține ea steagul partidului sus, de la Bunicuța încoace. Și Nicușor (de la minutul 33) parcă, tot copil de suflet al Bunicuței era, nu? Păi să-l citim:



Băsescu e de vină! Jos Ponta!

Later edit: Șova. Dan Șova.


Later edit, ediția a doua:
Mi-a scris, cât am fost plecat, Ionuț. Ionuț Vulpescu de la PSD. A fost scurt, mi-a lăsat plăcerea să aflu din comunicatul de presă ceea ce nu mi-a spus în teaserul lipsă:


După care, însă, mi-am dat seama că omul și-a ținut răsuflarea ca să facă loc vijeliei Zgonea 1 și Zgonea 2:



Hai, băieți, hai că se mai poate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu