Pagini

sâmbătă, 8 august 2015

Vodafone, cimitir al nervilor



Call me troller, hater or whatever, dar ditamai firma (Vodafone Romania) se manifestă mai nașpa decât brutăria din colț de la Teiuș colț cu Rahovei (dacă îi dau femeii banul pe covrig, mă întreabă dacă îl vreau mai sărat, mai prăjit, mai cald...).

Ăstora cu telefonia lor mobilă, care au suprataxat clientul câteva luni, până când clientul s-a sesizat că ceva nu e tocmai ca-n viață, le trebuie o săptămână să camufleze un furt și un fals în acte (am zis, inițial, că e doar prostia consilierului, dar la cum operează e clar o chestie mai puțin kosherla mijloc).
Pentru ca, mai apoi, pe banii clientului, să le ia peste o săptămână să constate că ecranul unui smartphone asigurat e spart și că e trebuie schimbat. Asta, în condițiile în care îți impun un singur asigurator și o singură firmă pentru serviciile aferente - iar acestea sunt precum partenerul lor, adică de kko.




Dezastruos management de resurse umane, catastrofală administrare a relației cu clienții, dezastruos deficit de marketing.
 

Știu că nici concurența nu stă mai bine și că, la fel ca vânzătorii de apă din spatele filtrelor din aeroport, își permit să te trateze de pe poziția „doar pe noi ne ai, noi te facem!”.

De vină sunt clienții, pentru că se complac în starea de atomizare în care i-a adus sistemul care a îndobitocit marea masă și -ia împins în sictir pe ceilalți.
 

La brutărie, vedea-i-aș la brutărie! La brutăriiii-eee...

Update: i-auzi, bună idee



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu